REGULAMIN

OGÓLNE 
1. Akcja bloga osadzona jest w czasie rzeczywistym i rozgrywa się w niewielkim, fikcyjnym nowozelandzkim miasteczku. Położenie miasta, jego historia i wszelkie mieszczące się w nim atrakcje, są tylko i wyłącznie pomysłem administracji i zastrzegamy sobie możliwość do wprowadzania zmian. 
2. Wszelkie urlopy prosimy zgłaszać z wyprzedzeniem. Każdemu autorowi przysługuje miesięczny urlop. Rozumiemy jednak, że pewne sytuacje wymagają pójścia na pewne ustępstwa, dlatego też umożliwiamy przedłużenie nieobecności o kolejny miesiąc. Jednak jeśli tydzień po upływie wyznaczonego czasu nie odnotujemy żadnej aktywności ze strony autora, zastrzegamy sobie prawo do cofnięcia karty do wersji roboczych. 
3. Autor może stworzyć maksymalnie trzy postacie, o ile o każdą będzie dbał w równy sposób. 
4. Prosimy o nie usuwanie co chwila swoich postaci i tworzenie nowych, w innym wypadku administracja ma prawo zakazać tworzenia kolejnej postaci w zamian za poprzednią. 
5. W przypadku spadku aktywności przeprowadzane będą listy obecności, na które każdy aktywny autor ma obowiązek się wpisać. 
6. Pragniemy aby każdy poczuł się na blogu mile widziany. Prosimy zatem o witanie nowych postaci i traktowanie się ze wzajemnym szacunkiem. 
7. Administracja zastrzega prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, o czym każdy autor zostanie poinformowany. 

ZAPISY 
1. Aby się zapisać wystarczy zostawić maila pod tą zakładką. 
2. Na przyjęcie zaproszenia każdy autor ma trzy dni, zaś na opublikowanie karty cztery dni, czyli w sumie tydzień na pojawienie się na blogu ze swoją postacią. 
3. W przypadku wszelkich możliwych trudności związanych z publikacją kartą, prosimy o informację pod odpowiednią zakładką. Maksymalny czas przedłużenia wynosi tydzień. 
4. Przed napisaniem i opublikowaniem karty należy zapoznać się ze wszystkimi zakładkami. 

REZERWACJE 
1. Wszelkie rezerwacje prosimy składać jedynie w zakładce Administracja, aby uniknąć bałaganu. W innych miejscach nie będą one uwzględniane. 
2. Wizerunek, stanowisko, a także wolne postacie są rezerwowane na tydzień (czyli tyle, ile autor ma na pojawienie się na blogu z postacią), po tym czasie rezerwacja wygasa. 
3. W razie potrzeby można rezerwację przedłużyć w administracji, jednakże maksymalny czas jej przedłużenia wynosi tydzień. 

KARTA 
1. Oferujemy autorom swobodę w tworzeniu kart postaci i bohaterów, jednakże zastrzegamy sobie prawo cofnięcia karty i wyrażenia prośby dotyczącej naniesienia niezbędnych poprawek.
2. Nie wyznaczamy ścisłych reguł według, których musi być skonstruowana karta. Każda z nich musi jednak zawierać podstawowe informacje na temat postaci – imię, nazwisko, wiek, zawód – i minimum jedno zdjęcie/gif (maksymalna ilość trzy).
3. Ze względów estetycznych prosimy również o wyjustowanie karty przed jej publikacją i oznaczenie jej odpowiednimi etykietami – KP, imię i nazwisko postaci.
4. Etykietami oznaczany również dodatkowe zakładki do kart, w tym przypadku dodatkowe oraz imię i nazwisko postaci, a także opowiadania – opowiadanie, imię i nazwisko postaci.
5. Wszystkie dodatkowe zakładki publikujemy z datą: styczeń 2000 rok.
6. Odstęp między kartami wynosi pół godziny i trzy komentarze od różnych autorów - reguła ta wchodzi w życie od momentu pojawienia się na blogu sześciu postaci. Odstęp między kartą, a postem fabularnym wynosi trzy godziny i również trzy komentarze. Szanujmy pracę innych i siebie nawzajem.
7. Po uzbieraniu 200 komentarzy pod kartą autor ma obowiązek opublikować kartę od nowa (może ją oczywiście modyfikować) z tą samą datą co poprzednia, a link wstawić w komentarzu pod zakładką Administracja z prośbą o podmianę linku do karty.

Pamiętaj, że blog jest miejscem służącym przede wszystkim rozrywce, a administracja chętnie służy pomocą. Pragniemy byś czuł się tu jak najlepiej, dlatego jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, napisz! Jesteśmy tu dla Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz